poniedziałek, 25 lutego 2013

ważne. Przeczytaj.

No to tak. Już Wam piszę czemu tak strasznieee długo musicie oczekiwać na następny rozdział.
Teraz mam same testy, sprawdziany, kartkówki itd. Nauki coraz więcej ,a czasu coraz mniej.
Tak bardzo chciałabym znaleźć chociaż 2 godzinki ,żeby usiąść i napisać pożądnie 3 rodział. A teraz to już nawet w weekendy mi tego czasu brakuje. Sama już nie ogarniam. Dom,szkoła,dom,szkoła,dom,szkoła. Wiele z Was pomyśli ,że Wy pewnie macie ciężej i jakoś sobie dajecie radę. Owszem może i tak ,ale ,żeby napisać dobry rozdział trzeba czasu.Nie może to być 10 min i po sprawie. Ja w 10 min nawet  1/20 nie napiszę.Wytrawali poczekają,,,wierzę z Was i w siebie. Jak najszybciej postaram się dodać nowy , długi, ciekawy rozdział i od razu wtedy zabiorę się za dalsze rozdziały. W ten weekend myślę ,że będę miała luźniej. Chociaż pewności co do tego nie mam. W piątek <1.03. *.*> urodziny naszego Justina ; * No wiecie będę i przyjaciółki, trzeba jakoś to uczcić. Mam nadzieję ,że sobota i niedziela będzie luźna. Bardzo proszę Was o cierpliwość i wyrozumiałość. Do zobaczenia , mam nadzieję ,że już niedługo. xoxo

3 komentarze:

  1. ja bede czekac, cierpila to ja jestem!!! bardzo podobaja mi sie twoje rozdilay i jak bedzie trzeba to bede czekac nawet dwa tyg.! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też bede czekać bo warto :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna notka. :D Mogłabyś polecić mojego bloga? http://believejinbyourdreams.blogspot.com/ Będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń