niedziela, 30 grudnia 2012

Liebster Award :)

Do  Liebster Awards zostałam nominowana przez :
http://nobod-compares-2-y.blogspot.com/
I bardzo za to dziękuję ,z szczerego serca : *
Pytania do mnie:

1.Czemu zaczęłyście pisać bloga?

2.Kto jest twoim idolem <jeśli 1D to który z członków>?

3.Ulubiony kolor?

4.Jaka jest twoja ulubiona piosenka?

5.Kim byś chciała być w przyszłości?

6.Największe marzenie?

7.Co ci daje muzyka?

8.Psy czy koty?

9.Na co zwracasz uwagę gdy poznajesz nową osobę?

10.Co najbardziej cenisz w ludziach?

11.Szanujesz i akceptujesz Taylor?

Moje odpowiedzi:
1.Zaczęłam pisać bloga ,ponieważ dużo osób mnie o to prosiło. Więc postanowiłam zacząć moją przygodę i jak na razie chyba nie jest źle :)
2.Moim idolem jest Justin Drew Bieber.
3.Moim ulubionym kolorem jest FIOLETOWY.
4.Mam wiele ulubionych piosenek. Przede wszystkim Justina Biebera ,ale takimi , które słucham najczęściej to Believe (Justin Bieber) i As Lon As You Love Me (Justin Bieber)
5.W przyszłości chciałabym zostać lekarzem. Mam na myśli onkologa ,ale kierunek może ulec zawsze zmianie.
6.Moim największym marzeniem jest spotkać Justina Biebera.
7.Muzyka daje mi z jedenj strony naukę. Doceniam ludzi , którzy piszą słowa, komponują ją. Przekazują nam w ten sposób między innymi swoje uczucia.
8.Wolę psy.
9.Gdy poznaję nową osobę zwracam uwagę na przede wszystkim charakter jak ten ktoś się do nas odnosi.
10. W ludziach bardzo cenię szczerość.
11.Szanuję i akceptuję Taylor. Myślę ,że chodzi chyba o związek Taylor i Harrego. No i oni mi nie przeszkadzają , tworzą .tworzyli fajną parę. Nie wiem czy są jeszcze razem ,ale była z nich fajna para ; )
***
Każdy kto bierze w tym udział,czyli libster Award miał nominować 11 blogów i zadając im pytania.
Ja  nie zdążyłam noimnować i nie mam 11 blogów. Może w przyszłości to się zmieni :)

1 komentarz: