poniedziałek, 14 stycznia 2013

Rozdział 30 ... i ważna wiadomość.


Justin włączył laptopa i wszedł na twittera. Ja siedziałam mu na kolanach.

-No to może poodpisujemy ? - zapytał mnie Justin

-No pewnie. Zobaczę co do ciebie twoje fanki piszą. - zaśmiałam się

Pierwszą wiadomością jaką wpadła mi w oko była "Justin kiedyś byłeś moim idolem ,ale to ze względu na Victorię  czy jak ona tam się zwie , nie jestem już Belieber. Nam już prawie w ogóle czasu nie poświęcasz".

Zeszłam z kolan Justina i podeszłam do okna. Po chwili poczułam gorące ręce Justina na mojej tali.

-Victoria. Nie przejmuj się...

-Justin...przeze mnie...przeze mnie...tracisz fanów.

-Kochanie, muszą zrozumieć ,że mam też swoje prywatne życie. Gdy byłem z ....

-Z?

-Z Seleną to tak samo pisali. Nie ma co się przejmować...

-Jeśli tak...- powiedziałam

Odwróciłam się w jego stronę i wtuliłam się w niego.

-Kocham cię... - szepnął mi do ucha.

-Ja ciebie też. - powiedziałam

Położyliśmy się na łóżku i tak leżeliśmy. Ja w końcu usnęłam.

***

Obudził mnie dźwięk telefonu. Justin jeszcze spał ,a ja ujrzałam "Kevin"

-Nie wiem co wy tam robiliście ,ale samolot dzisiaj mamy o 17. Wylatujemy już dzisiaj. Ciocia mówiła ,żebym do ciebie zadzwonił.

-Ok. Ja już się zbieram. Do zobaczenia.

-No no do zobaczenia

Wstałam i ubrałam się. Pocałowałam Justina w czoło i wyszłam z jego pokoju. Spieszyłam się ,że aż z tego zapomniałam zostawić dla niego jakiejś wiadomości.

***

Weszłam do domu gdzie stało już kilka walizek.

-Vicki. Idź się pakuj... - krzyknęła mama z kuchni.

-Mamoo...przepraszam ,że zostałam u Justina na noc. Tak jakoś wyszło...

-Dobrze. - powiedziała i wróciła do swojej czynności.

Ja weszłam do pokoju, wyciągnęłam wszystkie "potrzebne mi rzeczy" i zaczęłam je pakować. No to miałam jedną wielką walizkę... torbę na ramię i laptopa. Wzięłam jedną walizkę i zaczęłam znosić po schodach ją na dół.

-Victoria! Trzeba było mnie zawołać... - powiedział Max , podbiegł do mnie i i wziął  z moich rąk walizkę i zniósł ją na dół. Na wróciłam na górę po laptopa i torbę. Gdy wszystko już zniosłam glebłam się na sofę w pokoju.

-Nie wiem czy masz czas na leniuchowanie. Jest już 14 ... - powiedział kevin.

-Chwilęę...spokoju..

-Za niecałą godzinę jedziemy na lotnisko...

-Dobra,dobra...

Zwlekłam się i powolnym krokiem weszłam na górę. Odświeżyłam się, ubrałam w ciuchy , w których będę jechała.Po 30 min. byłam już gotowa. Zeszłam na dół , gdzie wszyscy na mnie czekali. Po chwili siedzieliśmy już w samochodzie i udaliśmy się na lotnisko...
*************************************************************
Wiecie co? Mam taki pomysł ,ale nie wiem czy wypali. Szczerze mówiąc nie mam juz czasu ani wyobraźni ,żeby kończyć to opowiadanie, ale postaram się zakończyć...
Myślałam nad zawieszeniem bloga co nadal może być możliwe.
A co do tego planu. To chciałabym dalej pisać ,ale nowe, lepsze, dłuższe opowiadanie.
Rozdziały pojawiałyby się z 2,3 razy w tygodniu. Były by o wiele dłuższe , bez błędów , która bym poprawiała. Opowiadanie będzie różnić się od tych , które pisałam wcześniej.
Napiszcie co myślicie. xoxo

18 komentarzy:

  1. Możesz pisać nowe odpowiadanie, tylko jakbyś dała link.; ))

    OdpowiedzUsuń
  2. To twoja decyzja :) Rozdziały są świetne :)Tylko proszę, nie zawieszaj bloga. Mam proźbę mogłabyś obejrzeć mojego bloga i napisać mi co o nim sądzisz. Wiesz trochę więcej niż ja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie, nie, nie, nie. musisz dokończyć te opowiadanie! <3 prosze Cie! nie zawieszaj bloga :C

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie bd umiała żyć bez tego opowiadania! prosze cie! nie zawieszaj. rodział swietny. jak zawsze zresztą :* ale dokończ te opowiadanie :C

    OdpowiedzUsuń
  5. Rób jak uważasz, jesteś genialna w pisaniu. Prosze nie zawieszaj bloga, wiele z nas wciągło się w to opowiadanie. Ale to twoja decyzja, mam nadzieje że zostaniesz "na pokładzie". Nie masz weny? Zrób przerwę, po paru dniach, tygodniach przyjdzie ci a my twoje "fanki" zaczekamy na efekty, napewno wszyscy będą pod wrażeniem. Rozdział super...i mam nadzieje że nie jest to jeden z ostatnich. Trzymam kciuki, powodzenia

    Pati.S

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie zawieszaj bloga .. Dokończ to co zaczełaś .. To, że są tu błędy nic nie zmienia .. Opowiadania są świetne .. Nic nie szkodzi, że krótkie .. Ale piszesz często i ciekawie .. Prosze nie zawieszaj bloga i dokończ to co zaczełaś .. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem za jeśli chodzi o nowe opowiadanie, jeśli masz pomysł na coś nowego :) Tylko oczywiście tutaj poinformuj o nowym blogu ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Dokończ to opowiadanie, bo jest świetne :3 Ale jeśli założysz nowego poinformuj mnie na moim blogu :3

    szukajac-milosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Błagam nie opuszczaj nas! Tylko nie to. Poczekamy aż będziesz miała wenę ,ale nie przestawaj pisać. Jesteś w tym świetna i wykorzystaj to.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna notka :)
    Ja myślę że faktycznie to dobry pomysł żeby zacząć nowe opowiadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Twój blog jest bardzo fajny, podoba mi się. Lecz traci ten urok jaki miał na początku. Może zacznij pisać nowe opowiadanie, ciekawsze, żywsze, wprowadź w niego coś niesamowitego i wyróżniającego, wykorzystaj swój talent. Jestem ciekawa co skombinujesz, bo warto pisać dalej lecz coś nowego i innego :)
    Pozdrawiam i zapraszam na moje blogi:
    crazylovecrazylifejb.webnode.com
    believeinmagic.webnode.com
    chocolatecookie.mblog.pl
    young-love-is-beauty-love.webnodec.com
    będe wdzięczna za komentarze i ocenę rozdziałów i jeszcze raz mówię wykorzystaj swój talent bo jesteś w tym świetna :*

    OdpowiedzUsuń
  12. ej no !!!! nie kończ na pewno masz jakieś pomysły tylko się boisz... :) wiem bo znam się troche na ludziach... i nie kończ tak szybko tego opowiadania bo jest fajne. a tamto napisz na kartce i zostaw na później :D OK ?? wiem że tak xD ;* no więc pisz to dalej i skończ ale nie tak szybko i zaczynaj nowe opowiadanie ale też na tej stronie bo się pogubimy xD ;***

    OdpowiedzUsuń
  13. ja jestem za.! :D a rozdział troche nudny ;/ mam nadzieję że niedługo się polepszy <3 ;**

    OdpowiedzUsuń
  14. No okej . Ale to opowiadanie tez skoncz . Tylko mam nadzieje ze nie bedzie katastrofy lotniczej czy cos o_O

    OdpowiedzUsuń
  15. Możesz zacząć nowe tylko koniecznie nas poinformuj. No i oczywiście gdybyś mogła skończ to najpierw :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super!!! <3
      Wciągnęło mnie, czekam na więcej wrażeń, szkoda, że chcesz skończyć....

      Usuń
    2. PROOOOSZE CIE! DOKOŃCZ TO. ONE JEST ZA SWIETNE, ŻEBY TO KOŃCZYC. OŻE DLA CB TEN RODZZIAŁ JEST NUDNY CZY COS. DLA MNIE JEST CUDOWNY JAK KAŻDY. I MOGĄ BYC NAWET KRÓTSZE OD TEGO BYLEBYŚ NIE PRZESTAWAŁA :c

      Usuń
  16. wgl gdzie nowy rodział? : (((

    OdpowiedzUsuń